......

#Fabulous #fashion #vodka #diva
#love #passion #girl

Tja tja bloggen!!
Tänkte visa upp lite saker jag köpt på sistone, modeblogga lite. Eller ok köpte den här tröjan igår för den var kul. Kul va?
Har köpt världens finaste skor med fast dom har jag inte fått än och vet inte om jag kan ha dom heller. 



Jahaja vad händer annars dåra? 
Har börjat läsa lite tyska på distans och kom tydligen in på en reservplats på digital modeskiss också fick jag reda på igåååår. 

Nästa vecka äre fashion week och jag och Jonna ska såklart gå pga att vi är så fabulösa och coola.
Eller ok "vann" en plats till en H&M visning på elles hemsida. 

HEJ DÅ BLOGGEN :**

Kommentarer
Postat av: Ebba

Varifrån kommer tröjan? :)

2012-02-09 @ 20:33:46
Postat av: Emma

Köpte den på röda korset! Så är nog därför inte så lätt att få tag på en likadan haha :(

2012-02-15 @ 00:51:47
URL: http://emmamamargarethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0