......


VECKANS PLANER

Tja!!
Min bror kollar på Paranormal Activity 3 nu, kollade på den själv i går på natten och den
var betydligt läskigare då. Tycker den första var fett överskattad och den andra kommer jag inte ihåg.
Den här var mycket läskigare fast bara pga barnen. Hatar barn + spöken ok.



Måste cykla till centrum och hämta ut en tågbiljett snart (döden dör pga är svinkallt och regnar typ)
och så måste jag packa, för sen i eftermiddag ska jag åka till Malmö!
Till Rosengård närmare bestämt, känns spännande.




Sen ska jag hänga där hos Amandi några dar och på fredag ska vi gå och kika på när
Andy Fletcher djar!!!


Jahaokej sen på Lördag så ska vi åka till Västerås med ett tåg som tar 7 timmar. 
Där ska vi åka och hälsa på Jonna påp och hennes lilla hundvalp Katla!!
Som ni ser på bilder har Jonna stylat henne som Jocke Berg.



Eh ok hej då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0