......

Fashionblogg från Västerås.

Tjena gullisar om det är nån som läser!

(Skriva priser = viktigt om man ska va en bra modebloggare)
Idag har jag varit och shoppat men Jonsi i Västerås city , fett. Ok skoja inte så intressant kanske.
Köpte ett par asfina tights på H&M för 99 kr och en svart t-shirt för hela 30 kr på Lindex. 
Köpte ett öränge jag ska ha som näspiercing med men det är fult så måste fixa först. 

Kàtla fick inte följa med men jag och Jonna köpte en fin sjal till henne på Lindex för 15 kr och sen fick hon en sköldpadda att tugga på.
Den kostade 1 kr på Röda korset. Hon gillar att tugga på saker som ni ser på sista bilden. Och så ser hon ut lite som en fisk.

Jonna köpte en grå onepiece i plysch på H&Ms barnavdelning men hon vill inte ställa upp på bild.
Hon går runt i den nu i alla fall. 

Okej okej, lyssnar på bästa spotyfylistan nu eftersom jag och Jonna ha bra musiksmak. 
Ska kolla på Harry Potter och äta lökringar snart. Jonna vill dock kolla på Mean Girls.

Hej då!!








Kommentarer
Postat av: c

Det sista fotot fick mig att skratta rakt ut,

FANTASTISKT.

2011-11-05 @ 20:41:09
URL: http://lerenardsurlatable.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha vet älskar den!! <33

2011-11-09 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0