......

2012 - I år vill jag:

 
 
Den här listan med saker jag ville göra under året skrev jag i början i 2012.
Vad jag gjort/ inte gjort och misslyckats och lyckats med:
 
1. Flytta till London med Jonna
London blev aldrig av. Läste två småkurser på distans för att få in lite pengar istället.
Tror jag fick IG i ena och streck i andra, har inte riktigt vågat kolla.
Uppsi. = CSN hatar mig (mer än innan) = lär aldrig kunna få lån.
Vill ändå aldrig mer gå i skolan så skit samma. :pPp YOLO 
 
2. Bli glad
Var väl bättre än året innan men antar att det aldrig kommer kunna va bra 24/7. :))
 
3. Få ett jobb
Hade mitt fösta riktiga jobb under sommaren, 20 år gammal. Woop woop.
Hängde på lagret i verkstaden på en famous tårtfabrik i Småland och beställde reservdelar.
Bästa var när folk tog ut tårta från fabriken och ställde i matsalen under lunchen. 
 
Under hösten gick jag tydligen och blev hantverkare.
 
4. Köpa fina klänningar
 Eh vet inte. Köpte en del fina nattlinnen för sådär 40 kr st. Gillar dom.
Köpte en fin hamster i alla fall. 
 
5. Bli mer social
 Nja. Satt i alla fall inte själv på rummet i Hultsfred med min hamster hela året. Dock dog hon ju i Mars. 
 
6. Bila i Europa
 Kom till Köpenhamn med tåg för en dag. 
 
7. Gå på coola fester
Hemmafester med kompisar - ja.
Coola - nä (asså tänkte mig disco, glitter, club kids, rave, tyll och lack) 
 
8. Bli ihop med Ron Weasley
Tyvärr inte. 
Egentligen ville jag väl mest bli ihop med en kille på Twitter som var den snyggaste jag sett
och som jag var sådär hemligt kär i men det vågade jag inte ens skriva i min egen dagbok pga ingen chans.
Vi blev tillsammans 1 april. 
 
 
 
 
JAHA OKEJ DET 2012 hej då 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0