......

20 SEPTEMBER

OK, jag och Jakob har skaffat oss ett nytt intresse i form av att köpa gratissaker
genom att skicka Wrapp-kuponger till varandra.
Det är bäst. Shoppa för inga pengar.
(Eller aa okej har betalat samanlagt 7 kr för alla saker nedanför.)

Dom här bra sakerna har vi köpt/fått:

Tre fett fina rislampor + batterier.

En rökelsebuddha och rökelser.


Kaffe.
 
 
Tre kjolar.
 

Nyckeringsfotoramar som jag tänker göra halsband av.



Månadslinser + linsvätska.



En godisskål som heter Lisette. 

 
 
 
Imorgon ska jag på maskerad och jag vet inte vad jag ska klä ut mig till än.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ har saknat dina inlägg

2012-09-21 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0