......


Hej har fett tråkigt okej hej då

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ehh japp bäst haha ok vet inte
HUR RAGGAR DU: Raggar inte
VAD HETER DU: Emma
KALLAS: Emmsi
VARFÖR: Fråga Jonsi
VAD HAR DU GJORT IDAG: Sminkat mig, sytt lite och vaxat ena benet
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Gå ut och gå med Jasse och äta semla
VAD VILL DU HELST HA NU: Vet inte
VAR ÄR DU NU: I min säng
SAKNAR DU NÅGON NU: Japp mina kompizar
RÖKER DU: Nä eller ok ibland
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julafton?
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Inga
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nä
VEM PRATADE DU MED SENAST: Minn syster
VAD PRATADE NI OM: Om att vaxa benen suger eftersom det inte funkar
VAD GÖR DU JUST NU: Skriver det här
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Kanske ibland
ÄR DU BLYG: Ja bland människor jag inte känner
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: ehh halv 11 kanske?
NÄR KRÄKTES DU SENAST: I höstas hahah
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Laughung with med Regina Spektor
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Mina enhörningar och en nalle
HAR DU GLASÖGON: Nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nä
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nä
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Mmmm. Nä klart jag inte gör.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Big Brother
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från min syster, det stod okej
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Haha alltså vet inte
HUR SVARAR DU I TELEFON: Aa hej det är Emma
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Massa kul
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Måla
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Nja
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Smink (hahaha alltså vilket svar)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I ryggen
KLIAR DET NÅGONSTANS? På mitt nyvaxade ben
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Inga
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Fick min kusins gamla nokia när jag gick i 6an. Använde den till att spela spel.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min syrris
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Stopp och väx från mina naglar
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Kläderna/håret antar jag
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nej
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Typ en
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Ingen aning
VAD KÖPTE DU SENAST? Läkerol och en barbiedocka för sammanlagt 17 kr.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja
HUR KÄNNER DU DIG NU? Rastlös
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Ja kan jag väl
VAD PLUGGAR DU? Tyska och digital modeskiss på distans
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Nää
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Mest tråkig
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Haha nej. :)) ELLER jo har haft ett sommarjobb där jag hyrde ut dresiner


ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ehh japp bäst. haha ok vet inte
HUR RAGGAR DU: Raggar inte
VAD HETER DU: Emma
KALLAS: Emmsi
VARFÖR: Fråga Jonsi
VAD HAR DU GJORT IDAG: Sminkat mig, sytt lite och vaxat ena benet
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Gå ut och gå med Jasse och äta semla
VAD VILL DU HELST HA NU: Vet inte
VAR ÄR DU NU: I min säng
SAKNAR DU NÅGON NU: Japp mina kompizar
RÖKER DU: Nä eller ok ibland
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julafton?
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Inga
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nä
VEM PRATADE DU MED SENAST: Min syster
VAD PRATADE NI OM: Om att vaxa benen suger eftersom det inte funkar
VAD GÖR DU JUST NU: Skriver det här
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Kanske ibland
ÄR DU BLYG: Ja bland människor jag inte känner
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: ehh halv 11 kanske?
NÄR KRÄKTES DU SENAST: I höstas hahah
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Laughing with (Regina Spektor)
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Mina enhörningar och en nalle
HAR DU GLASÖGON: Nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nä
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nä
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Mmmm. Nä klart jag inte gör.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Big Brother
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från min syster, det stod okej
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Haha alltså vet inte
HUR SVARAR DU I TELEFON: Aa hej det är Emma
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Massa kul
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Stöka ner mitt rum tydligen
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Nja
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Smink (hahaha alltså vilket svar)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I ryggen
KLIAR DET NÅGONSTANS? På mitt nyvaxade ben
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Inga
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Fick min kusins gamla nokia när jag gick i 6an. Använde den till att spela spel.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min syrris
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Stopp och väx från mina naglar
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Kläderna/håret antar jag
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nej
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Ingen aning
VAD KÖPTE DU SENAST? Läkerol och en barbiedocka för sammanlagt 17 kr.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Vet inte
HUR KÄNNER DU DIG NU? Rastlös
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Ja kan jag väl
VAD PLUGGAR DU? Tyska och digital modeskiss på distans
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Nää
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Mest tråkig
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Haha nej. :)) ELLER jo har haft ett sommarjobb där jag hyrde ut dresiner.

Kommentarer
Postat av: jonsi jompa

dresinuthyrning<3

2012-02-25 @ 11:25:29
Postat av: Emma

Fetaste jobbet!!!!

2012-02-25 @ 17:04:26
URL: http://emmamargarethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0