......

ofta det redan är december

 
 
Blaaa måste bli bättre på det här med att blogga.
Mmmm vad händer då??
 
Jobbar som hantverkare i folks ateljéer och undrar mest varför jag inte har en egen.
Eller en egen lägenhet och nånstans att bo så jag slipper "hälsa på hos jakob".
VILL KUNNA JULPYNTA SOM FAN OCKSÅ FÖR FAN.
 
Jakob har klippt av mig håret med. Ser ut som en liten pojke om jag inte har smink, fett. 
 
Vill ha några några afrikanska pygmémöss också, är en som säljer på blocket nu.
Såg sånna på skansen en gång och dom var typ det sötaste jag sett. 
*hej jag är stor*
 

 
Vill att Siouxsie ska vara här också men hon lider tydligen av klaustrofobi och
hatar att vara i reseburen så vågar inte åka tåg med henne. Fu. 
 
 
 
 
fan vad sugen jag blev på sånna godisar nu

Kommentarer
Postat av: andy

snygg!!

2012-12-06 @ 14:34:30
Postat av: Anonym

ofta och ofta, det blir bara december en gång om året? eller vadå ofta, kom det oväntat med dec efter nov? =P

2012-12-08 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0