......

Fredagsfashion

Asså det bästa jag vet är ju att köpa kläder, men bara om det är billigt
så därför köper jag en massa asbilliga kläder hela tiden.
Uppsi, måste sluta.
Som igår, då köpte jag den har fabulösa byxdressen för hela 10 kr på Emmaus!
Den neongula blomsterkronan som egentligen är ett halsband kommer från H&M och kostade också den en 10a. 
Köpte även en varm gosig tröja med lite bling så jag klarar vintern, den kostade också 10 kr @ Emmaus.
 
Jaha okj det var väl det. Kanske ska börja med sånna här klädfynds-inlägg. Bli en modebloggerska.
(Antar att Emeli blir glad då i alla fall eftersom hon frågar om det jämt!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emeli

JA! mera!

2012-12-14 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0