......


26 OKTOBER
- Åkte till Malmö.




27 OKTOBER
- Utforskade Rosengårds centrum med Amanda. Var fett.
- Åkte till Malmös alla köpcenter typ + stan. 








28 OKTOBER
- Åkte till ytterligare ett köpcenter. Köpte en stor falafelrulle för TJUGO kr.
- Gjorde jelloshots och kollade på Family Guy <3 
- Gick till Babel och dansade till Depeche Mode låtar.








29 OKTOBER
- Amanda och jag åkte tåg i 7 timmar till Jonna i Västerås.




30 OKTOBER
- Åkte till ett köpcenter i Västerås (haha alltså)
- Mixade glass, mjölk och delicatobollar. Var inte så gott som vi hoppats.
- Chillade med Kàtla. 






31 OKTOBER
- Amanda åkte till Sthlm för att tatuera sig, Jonna och jag åt pankakor.
- Åkte in till själva stan i Västerås och Jonna var emo på bussen. Ok skoja, hennes hund gillar att tugga på allt.












01 NOVEMBER
- Kollade på Mean Girls pga bäst filmsmak.
- Jonnas kompis kom på besök med sin hund. 






02 NOVEMBER
- Kollade på Toddlers and Tiaras typ hela dagen.
- Åkte till djuraffären, Kàtla var också med. Alla tyckte hon var söt.
- Jag tyckte alla råttor, möss, hamstrar, marsvin och kaniner var söta.








03 NOVEMBER
- Chillade.
- Åkte hem.










Kommentarer
Postat av: belle

hej. haha. hittade din blogg typ nu & ba åååå för jag tror du kom fram till mig på depechekvällen på babel får någon vecka sen & petade på mitt hår & ba fin gulle & jag blev skitglad. rolittttt. men ja. puss. fin

2011-11-07 @ 15:22:22
URL: http://frankensteinlove.blogg.se/
Postat av: andreas

vad gjorde amanda för tatuering?

2011-11-15 @ 19:36:00
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0