......


det senaste halvåret




Köpte appen Everyday till min mobil i början av juli (okej kollade vilket datum och var den 13e om man ska vara mer exakt) och sen dess har jag tagit en bild på mig själv nästam varje dag vid kl 17.44!! (ok med några undantag då jag glömt och varit på typ festival och inte haft med iphonen)
Egentligen skulle man väl haft huvudet på exakt samma ställe och så på alla bilder men jag var tydligen inte så bra på det.
I ALLA FALL.
Nu har det ungefär gått ett halvår så tänke att jag kunde lägga upp det på the world wide web!!
Köpte appen Everyday till min mobil i början av juli (okej kollade vilket datum och var den 13e om man ska vara mer exakt) och sen dess har jag tagit en bild på mig själv nästan varje dag vid kl 17.44!! (ok med några undantag då jag glömt och varit på typ festival och inte haft med iphonen)
Egentligen skulle man väl haft huvudet på exakt samma ställe och så på alla bilder men jag var tydligen inte så bra på det.
I ALLA FALL.
Nu har det ungefär gått ett halvår så tänke att jag kunde lägga upp det på the world wide web!!

Kul fakta: Har bytt hårfärg 12 gånger tror jag + hade i dreads EN dag. Fett värt att hålla på och fläta i.
Mindre jul fakta: Måste göra det igen. Färga håret alltså. Kom med färgtips tack.

Puss och kram hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävlar snygg orkarej. älskar fö ditt lite längre orangea hår hejdå

2011-11-30 @ 22:33:51
Postat av: freja

dör på hur snygg du är

2011-11-30 @ 23:37:11
URL: http://wewillfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0