......

It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday

Fredag 20/5.

Var ute och cyklade lite med mina syskon dåra! Skulle bara cyklat en kort runda men
blev liite lägre än tänkt eftersom Simon inte ville svänga där vi skulle.
Bara sådär 5,5 mil ungefär.






Åkte förbi två övergivna hus som jag gick och kollade lite på. Simon och Elin vågade
inte följa med och kolla pga anledningen "folk dör alltid i skräckfilmer när dom 
hittar övergivna hus". Lovar att det inte är mitt fel!
Såg förresten två ugglor som flög förbi, det var coolt. Ok.



Fortsatte att cykla även fast min syster ville vända om.
Trodde faktiskt att vi skulle komma till en stor väg nån gång. 






Stannade till vid Parisvägen för jag ville ta en bild.
Passade på att kolla gps-en på min Iphone och insåg att vi cyklat 2,8 mil åt fel håll. Bra.


Fick cykla tillbaka samma väg igen och solen började gå ner.
Mamma ringde Elins mobil och hon och pappa var tydligen påväg i bilen för att möta oss. 
Dom hade med sig saft och dextrosol ok. Bästa livet.
Eftersom Elin är så liten och gullig fick hon åka med dom hem i bilen medans jag och Simon
fick fortsätta att cykla. Tack.



Det blev mörkt och jag blev jätteglad när vi åkte förbi den fösta skylten som visade vägen 
tull Hultsfred. Då var det 8 km kvar, tyckte att det var jättelite. Bra.



Sen kom vi hem. 











Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt när ni äntligen kom hem <3

2011-05-29 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0