......

31 DECEMBER TVÅTUSENELVA

Tja i dag äre nyårsafton om någon har missat det!!
Hänger hemma hos Jonsi Påp i Västerås med Jasmina.
Vi gjorde Jonsi-paprikor förut, fast dom blev inte så fina. Här har ni receptet om ni också vill göra:


Sakerna nedanför skrev jag som nyårslöften förra året. Har jag lyckats med några av dom då?
* Bli snygg (Gå ner alla kilon jag gått upp) - Nepp
* Hålla rent i lägeneten - Nä flyttade hem så så har ingen lägenhet
* Bli gladare - haha nej verkligen inte
* Bli cool - inte direkt

JAHA OKEJ HEJ DÅ PUSS OCH KRAM OCH GOTT NYTT ÅR OSV
XOXO

Ps. Jonna sa att att henns nyårslöften i år är: Få 400 följare på twitter, pussa Jocke Berg och ligga med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0