......


Bilddagbokens mest pinsamma tjej test!
Vågar du inte svara så är du fegis!

*Ditt utseende:
Hårfärg? - Rödblond
Längd? - 163
Skostorlek? 36-37
Ålder? - 19
*Kärlek:
Har du kille just nu? - Nej
Gillar du någon? - Ja
Vem? Lady Gaga
Tillåter du din kille röra vid dig? Självklart inte!
*Smak & stil:
Vad har du på dig nu? Sammetstights, Varg t-shirt, randig tröja, trosor, strumpor, sockar.
Hur ser dina trosor ut? Svarta i spets
Har du någon BH? -  Inte på mig i alla fall
Hur ser den ut just nu? - Eh använder en i vit spets
Hur beskriver du en fjortis? Brun och trasslig
Hur beskriver du en pluggis? Smart
Har du bytt stil någon gång? - Eh ja ett antal gånger kanske
*Bad days:
Har du varit full? -  Ja
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du snusat? - Nej
Har du gjort något olagligt?  -  Tror inte det?
Har du slagit någon ner till marken? - Haha nej
*Yes/No/Maybe:
Är du allergisk mot något? - Inte vad jag vet i alla fall
Tror du på gud? - Nej
Har du en bästis? - Nja
Är du vegitarian? - Nej, fast äter i stort sett aldrig kött
Är du olydig? - Nej jättesnäll
Har du vart med om ett stort gräl? - Nja vet inte riktigt. Familjegräl i så fall. Kentfamiljen alltså.
*Antingen elr:
mjölk / saft? - Mjölk
ibumetin / alvedon? - Vad är skillnaden? Eh alvedon kanske.
katt / hund? - Katt
cykla / gå? - Gå
öl / vin? - Vin, fast mår illa av tanken. Så helst inget.

Tjatja!
Satt och sminkade mig och hade tråkigt och plötsligt kom jag över det här helt otroligt pinsamma testet i min systers Bilddagbok. 
Lite pinsamt att lägga upp här kanske, med gör det för er skull!

Ska fortsätta att sminka mig nu och när jag är klar ska jag ut och kolla efter julklappar.
Okej kul information.


Ditt utseende:
Hårfärg? - Rödblond
Längd? - 163
Skostorlek? 36-37
Ålder? - 19
Kärlek:
Har du kille just nu? - Nej
Gillar du någon? - Ja
Vem? Lady Gaga
Tillåter du din kille röra vid dig? Självklart inte!
Smak & stil:
Vad har du på dig nu? Sammetstights, Varg t-shirt, randig tröja, trosor, strumpor, sockar.
Hur ser dina trosor ut? Svarta i spets
Har du någon BH? -  Inte på mig i alla fall
Hur ser den ut just nu? - Eh använder en i vit spets
Hur beskriver du en fjortis? Brun och trasslig
Hur beskriver du en pluggis? Smart
Har du bytt stil någon gång? - Eh ja ett antal gånger kanske
Bad days:
Har du varit full? -  Ja
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du snusat? - Nej
Har du gjort något olagligt?  -  Tror inte det?
Har du slagit någon ner till marken? - Haha nej
Yes/No/Maybe:
Är du allergisk mot något? - Inte vad jag vet i alla fall
Tror du på gud? - Nej
Har du en bästis? - Nja
Är du vegitarian? - Nej, fast äter i stort sett aldrig kött
Är du olydig? - Nej jättesnäll
Har du vart med om ett stort gräl? - Nja vet inte riktigt. Familjegräl i så fall. Kentfamiljen alltså.
Antingen elr:
Mjölk / saft? - Mjölk
Ibumetin / alvedon? - Vad är skillnaden? Eh alvedon kanske.
Katt / hund? - Katt
Cykla / gå? - Gå
Öl / vin? - Vin, fast mår illa av tanken. Så helst inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0