......

en nice engångskamera

Har efter ett år äntligen framkallat en engångskamera som jag fotade med förra sommaren när ja va i Nice i Frankrike!! 
Det längst sydliga jag åkt innan detta var till tyska gränsen för att köpa godis (obs sant) när jag varit i
Danmark med min familj = alltså första gången jag flög!! Det va kul. 
Har en slags fascination för skuggor och alltså man ser ju konturena av hela moln på marken under?!?!
Svimmar pga så coolt. ok skoja men nästan. Eh

OK i alla fall tänkte att jag bara skulle lägga upp dom framkallade bilderna men kan ju kanske ta med några från min vanliga numera döda (rip) kamera också. 
 
Så eh ett år senare:
 
Hej Jakob i Älvsjö väntandes på tåget *tråkigt* 
 
Sen bara woooow
 
Det va varmt i Frankrike, drack öl. 
 
Badade och hade snygga skor, här är Jakobs, jag har ett par precis lika fabulösa.
 
Hänge mest i gränderna för där var det skugga = skönt. 
 
Här posar jag med två trevliga killar.

Spontan bild på mig. Sen kom det ett par som skulle ta bröllopsbilder.
 
 Helt ok fint 
 
Aja sen på tredje dagen bestämde sig slutaren i min kamera för att dö och inte fungera mer. Gråt gråt. 
Var jätteledsen och köpte en engångskamera. 
 
Tog tåget till Italien en dag för att gå på en marknad, var lite smarta och hoppade av i Monaco på vägen och drack kaffe.
 
Var på en marknad i staden Ventimiglia.
 
 Promenerade på gatan bland lägenheter och så gick vi förbi en port där det bara fanns en massa godis/läsk/kakor/popcorn-automater! + porr i en liten avskärmad del.
 
Hej

Hej

En ful bild från tåget tillbaka till Nice


En dag tog vi bussen till Grasse, en stad i bergen där dom gjort parfym i några hundra år. Där var lavendelfestival så dom sprutade ut lavendeldoft i hela stan. 




Eh i nice igen 

 En fransk katt 

En fransk kyrka 

Heeej

 Ok orkar inte skriva med därav alla bra bildtexter hej då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0