......

She's so swishy in her satin and tat
In her frock coat and bipperty-bopperty hat
Oh God, I could do better than that



Hej!
Den här bloggen består visst enbart av bilder på mina "outfits" (låter så jävla töntigt att skriva det ok),
men händer inte så mycket annat här eftersom jag bara tittar på tv och målar (läs kladdar) hela dagarna.
Hoppas på ett intressant liv snarast.
Har skrivit var kläderna kommer ifrån nu också som en riktig modebloggare!!

Var jävligt färgglad den här veckan med märker jag nu.


MÅNDAG: 26 SEPTEMBER

Kjol - H&M * Tröja - Lindex * BH - Gekås barnavdelning * Halsband - Gjort själv * Kofta - Second hand

TIDSAG: 27 SEPTEMBER

Klänning - Kapahl * Skor - Demonia * Jacka - second hand * Halsband - Gjort själv + (kors)New Yorker

ONSDAG: 28 SEPTEMBER

Kjol - H&M * Kofta - Second hand * Krage - Sönderklippt skjorta * Skor - Dr Martens (fick av en lärare...) * Påse - Dior

TORSDAG: 29 SEPTEMBER

Tröja - Weekday * Kjol - Gekås * Kängor - Dr Martens

FREDAG: 30 SEPTEMBER

Blus - bytte till mig mot tre gamla tröjor hos MP (är en kjol till med) * Kjol - H&M * Skor - Second hand 

LÖRDAG: 1 OKTOBER

Klänning - Beyond Retro * Skor - Annan second hand * Jag - Västervik

SÖNDAG: 2 OKTOBER

Shorts - (Lee) Beyond Retro * T-shirt - Harry Potter merch, Blocket * Hårband (halsband som egentligen är ett armband) - H&M

Kommentarer
Postat av: Cleo

så djävulskt snygg

2011-10-02 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0