......

❀✼❁❃✾✿
Vecka 41!!!✻✌

Hej ska äta glass och kolla på film nu så kan inte skriva nån fin djup text om veckan
sorry.
MÅNDAG: 10 OKTOBER
Klänning - Bytte till mig mot några gamla  tröjor hos miljöpartiet * Kofta - mammas
TISDAG: 11 OKTOBER
BH - bikini från Monki * Skjorta - second hand * Byxor - eh vet inte från en outlet
ONSDAG: 12 SEPTEMBER
Klänning - Second Hand * Kofta - Monki
TORSDAG: 13 OKTOBER
Hargåttruntitightsochtröjasåkörpåengrymfashionposeistället. Kofta - Second hand
FREDAG: 14 OKTOBER
Jacka - Gina Tricot * Skor - nelly.com * Klänning - Second hand * Halsband - Glitter
LÖRDAG 15 OKTOBER
Skjorta - Second hand * Halsduk - Weekday * Jacka - YSL/Second hand * Väska - En kompiz
gamla (tror den är från Indiska)H
Haha okej vet inte om nån såg att jag postade det här inlägget igår? Det gjorde jag i alla fall men sen tog jag bort det efter nån
timme eftersom jag kom på att det inte alls var söndag då som jag gått och trott hela dagen. Okej.

Mvh smart osv :))


MÅNDAG: 10 OKTOBER
Klänning - Bytte till mig mot några gamla  tröjor hos miljöpartiet * Kofta - mammas

TISDAG: 11 OKTOBER
BH - bikini från Monki * Skjorta - second hand * Byxor - eh vet inte från en outlet

ONSDAG: 12 SEPTEMBER
Klänning - Second Hand * Kofta - Monki

TORSDAG: 13 OKTOBER
Hargåttruntitightsochtröjasåkörpåengrymfashionposeistället. Kofta - Second hand

FREDAG: 14 OKTOBER
Jacka - Gina Tricot * Skor - nelly.com * Klänning - Second hand * Halsband - Glitter

LÖRDAG 15 OKTOBER
Skjorta - Second hand * Halsduk - Weekday * Jacka - YSL/Second hand * Väska - En kompiz  gamla (tror den är från Indiska)

SÖNDAG: 16 OKTOBER

Tröja - H&M * Kjol - Beyond Retro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0