......

Chillar lite och
det här är en fett seriös rubrik!

Tjatja bloggen!!
Hänger hemma hos Jonsi på Åsögatan. Woho ok. Ska snart åka och möta henne i skolan.
Fett intressant va?! Vad har jag annars haft för mig då?
.
Idag har jag:
* Vaknat
* Gått upp
* Rakat benen
* Kokat kaffe
* Dammsugit
* Försökt byta näspiercing vilket inte gick. Den nya jag köpte gick btw sönder.
* Inte diskat
* Tagit egobilder i Jonnas Macbook som förr i tiden
* Insett att jag inte kan klä mig på samma sätt som förra sommaren. FuckMartinLee. Oj FuckMyLife menade jag.
* Hatat Dlink
.
Okok hej då!!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2011-05-30 @ 16:11:30
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så himla fin!!!

2011-05-30 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0