......

But I'm still in love
with Judas baby

Okej utveckalde ett litet form av hat till Lady Gaga som berodde på besvikelse över videon till Born This Way,
som är sjukt tråkig och fult gjord. Nej den bli inte bättre även om man ser den fler gånger.
Och nurå när nya videon till Judas skulle släppas var jag helt säker på att den skulle vara minst lika dålig.
(Bilderna man såg innan var ju bara på massa mc-gäng...)
Meeeen tar tillbaka mina tankar nu om man kan göra det. Dör över hur snygg hon och kläderna är.
Ge mig allihopa nu tack dör typ annars. Tack på förhand.
(Alltså den blå Jesus/Maria-jackan med hjärtat, funderar seriöst på att sy en)

PS. Nej har inte ens hunnit kolla på videons handlig än DS.

Puss och hej.









Kommentarer
Postat av: jonna

åh vad snygg!!!!!!!!!!!

2011-05-06 @ 09:15:04
Postat av: SOCKER

När jag såg videon och den sista scenen kom tänkte jag bara att det var så himla mycket DU (som den sista bilden alltså).

2011-05-07 @ 18:33:51
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-07 @ 23:10:03
Postat av: Emma

Tack Frida! :*

2011-05-09 @ 11:07:04
URL: http://emmamargarethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0