......

Torsdagen den
17 februari 2011

Gick upp vid 5 för att åka till P3 och vara med i morgonpasset med the kentfamilj.
Det var "festival" där och jag drack kaffe åt smålandsrulle och sa mitt namn i radio.  FAN VAD COOL. Skoja.

Efteråt så följde jag med Jonna till hennes skola på Lidingö. Fanc fancy Lidingö som ser ut som random tråkig småstad.


Var lite snygg och drogad. Obs ljug.

På lunchen gick vi och köpte lunch i form av godis och så klappade vi på hästar.


Mötte upp Amanda och åkte hem till Jonna. Tog kort när jag åkte tunnelbana as allways.
Ca dog nu när jag kollade igenom bilderna och insåg att en var på "Ung och gravid 14 år-mikaela".  Haha okej är faktiskt jättekul.

Hängde på Centralen i en och en halv timme. Åt en sallad som inte var så god. Sen åkte jag hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kortet i mitten med hon med barnvagnen är ju michas.se haha

2011-03-18 @ 22:05:51
Postat av: Beskyddaren

Fina bilden ^^

2011-03-19 @ 15:48:40
URL: http://kentarna.blogg.se/
Postat av: Beskyddaren

Uff, jag kan inte stava -.-

*Fina bilder

2011-03-19 @ 16:36:23
URL: http://kentarna.blogg.se/
Postat av: jonna

micah <3

2011-03-27 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0