......

Letar mig ut, Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt

SÅHÄR KUL KAN MAN HA EN LÖRDAGSKVÄLL!!
Ca Aaaaallaaa mina vänner är på Dans Dakar atm och här sitter jag själv i Jonnas lägenhet och lyssnar på vemoig, melankolisk och invecklad musik.
Nä skoja ba. Lyssnar på Veronica Maggio nu. Det känns lite pinsamt? ok.
I alla fall, tyck synd om mig!! Den svåra, enamma, arbetslösa och missförstådda designern som inte har råd att gå på party.
Djup som fan är jag också.

Hej då. 

PS. Just det har gjort choklad/neger-bollar också!! Utan smör för det har jag läst att man kan.
Och med Oboy i stället för kakao. Och lite müsli i också. Dom är rätt sådär halväckliga så kommer nog äta upp alla. DS.

Hej då igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0