......

Don't hide yourself in regret
just love yourself and you're set.
I'm on the right track baby
I was Born This Way.




31 DECEMBER 2010.
Firade nyårsafton hemma hos Veronicas kompis Wilmer vid Telefonplan.
Vi åt mat och hade det trevligt. Okej nu låter jag som att jag är 35 år gammal.
Vid tolvslaget pulsade vi genom snön (som var typ en meter hög) för att komma till ett berg (kulle) för att kolla på raketer.
(Tips, drick inte shottar innan) Fast man såg nästan inga eftersom att det var så molnigt. 

Jag, Jonna och Jasse åkte därifrån vid halv 4 någon gång för att sedan vandra runt på Kungsholmen i ungefär en timme för att leta efter Cheezballz.
Vi hittade inget öppet ställe som hade det fast vi hittade ett ställe vid Fridhemsplan som sålde ostbågar så det fick duga. (Hade köpt ostdipp till på McDonalds fast den var inte god)

Okej här är mina myårslöften med då: (Kom på dom nu)
* Bli snygg (Gå ner alla kilon jag gått upp).
* Hålla rent i lägeneten.
* Bli gladare.
* Bli cool.



Kommentarer
Postat av: s

Gå inte ner.. :(

du är SÅ JÄVLA SNYGG NU SOM DU ÄR!!

2011-01-03 @ 19:49:14
Postat av: Anonym

gå inte ner.

du är SÅ JÄVLA SNYGG nu!!!!!!

2011-01-03 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0