......

Mind made up, i'd given all for you
C'est la folie d'amour

Tja tja bloggen.
På måndag börjar jag på universitetet och jag vill helst av allt börja på högstadiet igen. (Och nej jag gillade inte högstadiet så speciellt mycket)
Är. Inte. Redo. För. Det. Här.
Jag ska läsa Franska, fast jag vet inte riktigt varför egentligen, lär ju inte direkt ha någon användning av det.
Fast Frankrike och framför allt Paris känns så fint. Nej jag har aldrig varit där.
Och jag tror att det är bäst att jag inte åker dit heller för det känns som att allt kommer bli förstört då.
Ska läsa Porträtt, mode, modeteckning också. Saken är ju bara den att jag i stort sett inte känner nått intresse för mode längre.
Det enda jag har sytt på hela hösten är en jacka, och den är inte ens klar.

Woho party party. Hoppas det blir lite bättre när våren kommer. #Vinteremo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0