......

No one's laughing at God
When they see the one they love
hand in hand with someone else
And they hope that they're mistaken





Håller på och städar lägenheten men tröttnade så tog en paus och posade lite i Jonnas Macbook - mitt favoritintresse typ.
Nä skoja.
Och ja jag går nästan alltid runt i höga klackar när jag städar. Det bli mycket roligare då (nästan i alla fall). Hett tips!

Okej okej måste bli klar nu för jag ska till Weekday och byta en klänning och så måste jag plugga Franska, som jag förövrigt inte förstår nått av.
Vad jag lärt mig på lektionerna är: Je m'appelle Emma.
Okej jag kan erkänna att jag kunde säga det innan + att  jag Googlade för jag inte kunde stava. Alltså har jag inte lärt mig nått alls.
Eller jo kan typ räkna till 30!! Fast det lärde jag mig med hjälp av min Iphone.

Hehehe Hej då!

Okej föresten kanske ska skriva vad jag har på mig och så då med när jag ändå håller på!
Det här har jag på mig dååå:
Jeans: Cheap Monday
Linne: Acne
T-shirt under linne: Weekady
Skor: Din sko
Halsband: Ett har jag fått av mormor och ett har jag gjort själv

Hej då # 2!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0