......

men jag minns saker han sa
som gjorde mig större
äldre inte så blyg


Nu hade jag tänkt skriva en fin text men jag och att skriva texter går inte så bra ihop.
Det jag vill få fram är väl att jag inte vet vem eller vad jag skulle varit utan kent. Kanske ingen alls.
Utan kent hade jag inte varit den personen jag är idag och jag hade aldrig träffat mina vänner, min familj.
Tack eller vad man nu säger.
Det finns inga ord för det, på det här jävla språket

Puss puss I love u!
(Är troligen för känslosam för mitt eget bästa ikväll och gör nog bäst i att sova nu.)



Kommentarer
Postat av: jonna

åååååh. vi måste måste måste ha kentkväll med familjen!

2011-01-15 @ 11:24:44
URL: http://kentbloggen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0