......

Show me love, show me life
Baby show me what it's all about

(Nä är inte döede, ser bara ut som det)
IDAG SKULLE JAG TILL TAJ MAHAL OCH KÖPA LÖSHÅR MEN GICK IN PÅ MYRORNA INNAN OCH
HITTADE DEN HÄR VÄSKAN SOM NOG ÄR EN UPPENBARELSE FRÅN GUD!!!
NU SER JA UT SOM EN POPSTAR FRÅN 90-TALET I SKALLEN + HAR HÅRET JAG ALDRIG  FICK HA SOM BARN.

Här kan ni läsa min berättelse jag skrev på Facebook mitt i all lycka:
Som sagt va så skulle jag till Taj Mahal och köpa löshår (som kostar ca 100kr för en färg, fett dyrt) och tänkte att man kanske
kunde fläta fast det som man gör med dreads eftersom jag inte skulle ha råd att köpa vax som man sätter fast med och absolut i inte en sån tång.
Meeen då så gick jag in på Myrorna där och skulle kolla om dom hade några snygga halsband (vilket dom hade) och då hittade jag ett sett från BaByliss med slingor i olika färger + tång + sax + klämmor och sånt för 150 kr!! Hur stor är chansen?
Typ en på en miljard jaaa. ♥♥♥

/BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0