......

the next girl who has a chance to become america's next top model is... Lovisa Andersson!




14 NOVEMBER 2010.
I dag har jag varit hemma hos Lovisa för hon skulle ta kort på mig till en skoluppgift.
Vi hängde i hennes källare tillsammas med massa människor som höll på och bar möbler.
Inga konstigheter och inte ett dugg pinsamt att fashionposa inför publik.



 .....................................................................................
(Har lovat Lovisa att ladda upp dom här bilderna nedanför men glömt bort det för att jag är lite dålig.)

04 OKTOBEER 2010.
Lovisa var här och vi och testade att göra tuppkam med hjälp av sockervatten. Det gick väl sådär.
Resulterade i att jag brände mig på vattnet och den här snygga ryskapälsmössan-frisyren i stället.



08 OKTOBER 2010.
Åkte hem till Lovisa typ klockan 7 på morgonen för att förvandlas till en punkare.
Vi åkte hiss med en stol och gick typ en mil innan vi kom till platsen vi skulle fotografera på.
Det var kallt och blött och jag rullade runt i gräset.





Okej det var allt om min modellkariär för den här gången.

PS1. Okej vet att rubriken är väldigt random med tanke på att Lovisa är fotografen och inte modellen. DS1.
PS2. Skrev mest PS1 för att jag själv stör mig jättemycket men inte orkar ändra. DS2.

Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHA alltså emma <3

ps1. du är bästa modellen

ps2. gillar rumpan bakom mig på bild nr 3 HAHA

2010-11-17 @ 11:24:08
URL: http://kentbloggen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0