......

Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad


19/07 - 10
Åkte till Stockholm.
Amanda och jag åkte in till stan och kollade på Åhléns. Sen åt vi kex och ost och hade den bästa utsikten i hela stan. Ska nog flytta in där.


22/07 - 10
KENT - Långholmen, Stockholm
Natten mellan den 21 och 22 åkte vi till Långholmen och började köa. Jobbigt att folk ska vara så extrema.
På natten regnade det och vi fick söka skydd under ett träd, på dagen var det för varmt.
Det var första gången jag såg kent den här sommaren och Sami var faktiskt lika fin som vanligt, trots mustaschen.







23/07 - 10
På kvällen åkte vi hem till Emelie och Simon på inflyttningsfest.
När vi var på väg dit bestämde vi att vi att jag skulle följa med till Åland.



Vi spelade Fifa och fattade ingenting.


24/07 - 10
Jonna och Veronica (och dom andra) åkte till Finland och lämnade mig och Matilda kvar i Stockholm.



25/07 - 10
KENT- Rockoff Festival, Mariehamn
Tidigt på morgonen tog jag, Matilda, Palle och Emelie en buss till Kapellskär, där bytte vi till båt.



Väntade på att dom andra skulle komma med båten från Finland.

Jag och Veronica gick och kollade på Husbandet.
Det var ett coverband som spelade samma låtar hela dagen.



Gick runt i Mariehamn efter spelningen och hittade ett nattöppet ställe där vi åt mat.

26/07 - 10

Tllbringade natten på båtterminalen där vi låg och sov på ett hårt stengolv.
Bästa livet, uteliggarlivet.

Köade till båtinsläpp.




Åkte hem till Hultsfred.

Bussunderhållning.


Kommentarer
Postat av: Jones Giftet

Varför köar man när man har biljett?

2010-07-28 @ 17:02:17
Postat av: Emma

För att komma längst fram kanske?

2010-07-29 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0