......

Jag ber en bön när inger ser mig, 05-08 augusti

En massa bilder.

050810

Jag och Amanda åkte till Malmö för att övernatta hos Palle precis som Veronica, Frida, Gabriella och Emelie.


I Växjö var det ett tivoli vid stationen, jag ville stanna där.




060810
Kent - Sofiero, Helsingborg


På morgonen åkte vi till Helsingborg. Men efter strul med biljetterna hoppade vi av i Lund och bytte tåg.


Gammalt internskämt.




Roll the dice som var jättebra. Dock verkar bara jag och Jonna tycka det.


Efter spelningen trängde vi oss ut från Sofiero för att hinna med våran taxi till stationen för att sedan ta en buss till Göteborg.


070810
Kent - Trädgårdsföreningen, Göteborg

När vi kom till Göteborg gick vi till Trädgårn och tillbringade natten där med att bråka med fulla Göteborgare och lura folk att vi köade till Eminem.


Kände mig som en  uteliggare när jag gick runt och letade efter en toalett klockan 6 på morgonen.





080810
Kent - Smukfest, Skanderborg

Åkte till vandrarhemmet där som andra sov och väntade i en timme utan att få kontakt med någon.
Fem minuter innan våran båt till Danmark skulle gå anlände en taxi och dom kom utspringnde.
Duktigt att försova sig!


Vi missade båten med nån minut men som tur var fick vi boka om till en senare.


Bästa frukosten någonsin. Dom hade glassmaskin.



Sanne Salomonsen spelade när vi kom till festivalen. Alla andra förutom vi kunde låtarna och det var allsång på danska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0