......

Blogga mer!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har varit hemma hos Jonna på Södermalm den senaste veckan och har en massa bilder att lägga in, men det går inte nu eftersom det inte finns någon minneskortläsare på hennes dator.

Förut idag tog jag i alla fall bussen och tunnelbanan (Inte en chans att jag orkar gå till Medborgarplatsen. Bättre att ta bussen till Slussen och byta där) in till stan för att kolla på ett par skor från som jag sett i Amandas Vecko Revyn. Dom fanns dock inte vilket kanske var tur eftersom jag bara har tio kronor kvar på kortet.
Kollade också på ett par stövlar från Vagabond som jag sett reklam för i olika tidningar, men dom var fula i verkligheten vilket kanske också var tur med tanke på min ekonomi.

Vad händer annars då?
Inte direkt mycket faktiskt. Jonna är i skolan just nu och jag ska snart städa lägenheten.
I morgon åker jag hem till Hultsfred igen och förhoppningsvis flyttar jag upp till Jonna på riktigt på Söndag.

Här är ialla fall två bilder på mig, typ dagens outfit.
Väldigt tråkigt dock och jag har haft samma kjol hela veckan ungefär.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Flora Swahn

du verkar vara en väldigt fin tjej emma, gillar speciellt den understa bilden. blev lite kär i den.

2010-08-24 @ 14:33:17
URL: http://silversvanen.wordpress.com
Postat av: Emma

Tack :)

2010-08-25 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0